Повна заміна оливи в АКПП

Заміна масла в АКПП

Автоматична коробка передач – складний і дороговартісний вузол автомобіля. Щоб уникнути поломок і продовжити термін служби, необхідна своєчасна заміна масла в АКПП. Ця процедура забезпечує плавне перемикання передач, знижує знос деталей і запобігає перегріву.

Коли потрібна заміна масла в АКПП?

Виробники рекомендують міняти масло кожні 40 000–60 000 км пробігу або раз на 2–3 роки. Якщо ви помічаєте поштовхи, затримки при перемиканні чи запах гару – це ознаки того, що потрібна заміна масла в коробці автомат.

Види обслуговування

  • Часткова заміна масла в АКПП – оновлюється лише частина рідини. Підходить для профілактики та проміжного обслуговування.

  • Повна заміна масла в АКПП з фільтром – виконується за допомогою спеціального обладнання та гарантує повне оновлення робочої рідини.

Чому варто обрати наш сервіс?

  • Сучасне обладнання для повної та часткової заміни масла.

  • Використовуємо тільки якісне масло для АКПП, рекомендоване виробниками.

  • Досвідчені майстри, які знають особливості обслуговування коробок різних марок авто.

  • Доступна ціна заміни масла в АКПП і гарантія на виконані роботи.

Переваги своєчасної заміни масла

  • продовжує термін служби коробки автомат;

  • захищає АКПП від зносу та перегріву;

  • економить на дорогому ремонті;

  • повертає м’якість і плавність перемикання.

📞 Запишіться на заміни масла в АКПП вже сьогодні – і ваша коробка передач працюватиме надійно без зайвих витрат!


Вважається, що сучасні моделі авто практично не створюють проблем своїм власникам в експлуатації. Однак це зовсім не означає, що такі транспортні засоби потребують меншого догляду, особливо якщо ви зацікавлені в їхній довговічності. Одним із важливих пунктів у цьому спектрі є заміна оливи в автоматичній коробці перемикання передач (АКПП). Відомо, що навіть досвідчені автомобілісти довіряють меседжу виробників про те, що відповідна рідина служить чи не вічно, але на практиці це зовсім не так – і ми пояснимо, чому саме.

Та для початку визначимося, які основні функції виконує трансмісійна рідина:

  • Вона підтримує в АКПП робочі тиск та температуру
  • Забезпечує належну роботу гідравліки
  • Тобто в ході всіх цих регулярних процесів мастило має властивість виробляти свій ресурс і це впливає на роботу коробки передач. Крім того, не варто виключати і такий фактор, як забруднення оливи сміттям, пилом або металевою стружкою від тертя деталей. Відповідно, рідина в будь-якому випадку потребує заміни, але тільки з якою періодичністю? Якщо говорити про наші реалії, фахівці із заміни оливи в АКПП у Дніпрі стверджують: робити це слід не рідше, ніж кожні 25-30 тисяч кілометрів пробігу авто. При цьому багато залежить від його віку, технічних особливостей, стану доріг, регулярності навантажень та інших причин

 Існує два варіанти заміни оливи в АКПП – часткова та повна. Перший передбачає злив верхнього шару відпрацьованої рідини та розведення його новою. Очевидно, що це не найкраще рішення: хоч і обійдеться послуга дешевше, з приводу ефективністі однозначно виникнуть питання. А ось повна апаратна заміна оливи в АКПП чи варіаторі в Дніпрі куди практичніше, адже вона включає в себе остаточний злив ресурсу, ретельне промивання коробки передач і її діагностику за допомогою спеціалізованого обладнання у професійних автомайстрів. Зрозуміти, що мастило в АКПП потребує заміни, кожен може самостійно – знадобляться лише чиста біла тканина і щуп. Якщо витягнута рідина чорна і в ній є сторонні домішки, це перший тривожний дзвіночок. А якщо олива пахне горілим, візит на СТО відкладати категорично не рекомендується. Зауважимо: вартість заміни трансмісійної рідини відносно невисока, але ресурс АКПП продовжить суттєво.

ВАЖЛИВО!

  • Повна заміна оливи в АКПП можлива не на всіх автомобілях через особливості конструкції коробки, тому для початку доведеться показати її фахівцям – вони точно визначать, чи зможуть здійснити цю процедуру. Але в будь-якому випадку потрібно розуміти, що якісна повна заміна оливи в АКПП та варіаторі в Дніпрі здійснюється виключно на спеціальному устаткуванні: аматорське втручання може завдати значної шкоди і самій коробці, і авто в цілому.

Консультація

Прокрутка до верху